38. Galatasaray Başkanı Burak Elmas

Mustafa gittiğinde şuan Burak Yılmaz, Yunus Akgün ve Abdülkadir Ömür'ünde menajerliğini yapan ergezen menajerlik şirketindeydi şu an aynı şirkettemi bilmiyorum ama Ogan Tarhan o zaman o şirkete bağlıydı. Bartuğ'un da eski fenerli basketbolcu Mirsad Türkcan o zaman Fatih hoca da açıkladı ailesiyle görüştük ama kabul etmedi diye.
İşte onu diyorum. Kendilerinden olunca iyi, olmayınca kötü menajer.
Burak Elmas her şeye rağmen acaba neden hala IG'den vazgeçmiyor şaka gibi. Elinde kaseti falan mı var acaba?
Opsiyonsuz Pena ve Pulgar ve 37 yaşında ki Gomis'i getirmek transfer başarısı değilken birde beyefendiye çok şey başarmış gibi teşekkür etmeyi de eksik etmiyor.
Allah akıl fikir versin...
 
İşte onu diyorum. Kendilerinden olunca iyi, olmayınca kötü menajer.
Burak Elmas her şeye rağmen acaba neden hala IG'den vazgeçmiyor şaka gibi. Elinde kaseti falan mı var acaba?
Opsiyonsuz Pena ve Pulgar ve 37 yaşında ki Gomis'i getirmek transfer başarısı değilken birde beyefendiye çok şey başarmış gibi teşekkür etmeyi de eksik etmiyor.
Allah akıl fikir versin...
Sene başı devrim yapılmıştı? 30 milyon euro harcadık yahu 30.
 
Sene başı devrim yapılmıştı? 30 milyon euro harcadık yahu 30.
30 milyon euro olmamıştı sanki, 20 küsür milyon euro idi. Bunu da gruplarda aldığımız puanlar ve grup birinciliği ile çıkardık zaten. Ayrıca bu bonservis bedeli taksitli şekilde 4-5 yıl yaydık.

Keşke Gedson'u da bu şekilde alabilseydik. Ama sanırım IG, OT ikilisi malum sebeblerden dolayı BE ve yönetimini kandırıp farklı oyuncuların peşine düşecektir. Çok daha büyük bir çıkmaza düşmek üzereyiz. Umarım Mart'ta ibrasızlık yaşanır. Umarım,Mart'ta bu yönetimi ibra etmeyen herkes hainlik edeceğinin farkındadır...
 
Sosyal medya sayesinde, taraftar baskısı ile başkanlığa seçilen BE, sosyal medya ve taraftara göre iş yapmayız diyor. Cidden insan ne diyeceğini bilmiyor...
 
Sene başı devrim yapılmıştı? 30 milyon euro harcadık yahu 30.
Geçen gün youtube da bir söylemişti sezon başı yazınca aklıma geldi hocayı suçlama için değil ama doğru tespit Fatih Terim hep iyi kalite oyuncularla ama Lucescu sıradan oyuncularla iyi işler yapar. Madem aklında Luis Campos vardı sezon başı hocayı seçimde konuşmayacaktın Luis Campos ile yapılandırmaya başlayacağım diyecektin gerçi genel kurulda bunu anlayacak adam nerede o zaman transferden hocayı da o seçerdi sende böyle sıkıntılar yaşamazdın.
 
Hem Rize hemde Bjk Gedson'u gerçekten açıkladı. Bu rezilliği yaşattınız ya bize, Allah da sizi aynı şekilde rezil etsin inşAllah. Mart'ta hem mali hemde idari yönden ibra edilir ve rezil olursunuz inşAllah 🤲
 
Umarım,Mart'ta bu yönetimi ibra etmeyen herkes hainlik edeceğinin farkındadır...
Eden demek istiyorsun sanırım.

Hem Rize hemde Bjk Gedson'u gerçekten açıkladı. Bu rezilliği yaşattınız ya bize, Allah da sizi aynı şekilde rezil etsin inşAllah. Mart'ta hem mali hemde idari yönden ibra edilir ve rezil olursunuz inşAllah 🤲
İbra edilmek demek onaylanmak demek oluyor. İbra edilmemeleri gerekiyor.

Ülkemizin iki büyük kulübü olan Galatasaray ve Beşiktaş'ın transfer vizyonunun da Ghezzal-Rosier-Gedson üçgeninde kalması da oldukça üzücü.

Taraftarımız da tamamen gazla çalışıyor. Aylardır aptal saptal "Gedson Galatasaray için gün sayıyor." , "Gedson Galatasaray'ı sayıklıyor." gibi haberlere tav olup işi namus meselesi haline getirdiler.
 
Rezil herif bir de isteseydik alırdık diyor ulan madem istemiyorsun en başında çık söyle , hem Trabzon maçı öncesi gazetecilerine haber pompalat her mağlubiyetten sonra gedson haberleri çıkart sonra istemedik . Dalga geçer gibi açıklamalar ışıtan denen herifler umarım kulüpten ihraç edilirsiniz.
 
Eden demek istiyorsun sanırım.



İbra edilmek demek onaylanmak demek oluyor. İbra edilmemeleri gerekiyor.

Ülkemizin iki büyük kulübü olan Galatasaray ve Beşiktaş'ın transfer vizyonunun da Ghezzal-Rosier-Gedson üçgeninde kalması da oldukça üzücü.

Taraftarımız da tamamen gazla çalışıyor. Aylardır aptal saptal "Gedson Galatasaray için gün sayıyor." , "Gedson Galatasaray'ı sayıklıyor." gibi haberlere tav olup işi namus meselesi haline getirdiler.
Evet ibra etmemeleri gerekiyor. Bunu demek istedim...
 
Burak Elmas'i sevmem babası Sezgin'i hiç sevmem zamanında Sezginler gıda ile borsada 2 yılda kağıdı duvar kağıdı yaptılar. Ama Gedson işi için çok kızmam. Adam 23 yaşında şimdiye kadar ne oynamış?Biz de ne oynadı da bu kadar önemli oldu.Hicbur Portekiz kulübü para edecek oyuncuyu oynatmamazlik yapmaz. Çok iyi olurmu bundan sonra,belki olur ama bence küçük ihtimal. FT kalsaydı taksitli 10 milyon€ falan alırdık.Sezon başı bu fiyata olsa yine alırdık.Artik Gomis de var,geriden oyun kurmayı zorlamaya gerek yok,vur topu ileri orada baski yap.Bize daha sert adam gerekiyordu o da Gedson değildi zaten
 
IMG_20220202_205559.jpg


Önce Fatih hocayı gönderdi, şimdi de Gedson'u gönül verdiği takıma kazandırdı. Sizde ona bu yüzden teşekkür ettiniz sayın başkan 👏
 
IMG_20220203_001021.jpg

Genel Kurul üyeleri de her şeyi görüyor.
Ya istifa edecekler ya da ibra edilmeyecekler.
Gönlüm ibra edilmeyip rezil olmalarında...
 
Galatasaray kötü yönetiliyor mu? Evet. İbra etmeyecek olanların derdi kötü yönetim mi? Hayır. Bunu ezberlemiş olmamız gerekiyor ama Burak Elmas sürecinde o seçim yangını yapanlar, şimdi yine lise yangını yapıyor. Bu başkan ve yönetim hiçbir şeye benzemiyor değil. Gayet benziyor. Her yönetime aynı şeyleri söylüyoruz. Sonra bir şey oluyor sanki hiç söylememiş gibi davranıyoruz. Rahmetli iyi niyetli bir adamdı ama kötü başkandı. Onun döneminde de çok sıkıntı çektik. Ondan bir önceki de kötü başkandı. Başkan kötü ama kurtarıcı arıyoruz hala. Liseli kötü çıkınca dışarıdan, dışarıdaki kötü çıkınca liseli.
 
6 milyon + satıştan %50 pay nasıl düşük oluyor abi anlayamadım
Ben buna katılmıyorum açıkçası düşük denemez belki ama Gedson gibi bir oyuncu için bence çok kötü bir anlaşma değil. Benficanın uzun süre 15 milyon eur konusunda direttiği söylentilerini de göz önüne alınınca. %50 pay evet yüksek sayılabilir ama 6 milyon da Gedson gibi bir oyuncu iyi oldukça uygun bir rakam o açıdan bakıcak olursak.
 

Üst